English צור קשר אודותינו תמיכה

חנות

ראשי

תשובות לשאלות נפוצות

תשובות לשאלות נפוצות:

למה מופיע לי שחקן נוסף חסר?
חיברתי 2 משטחי ריקוד, אך התוכנה לא מאפשרת לי לשחק בסגנון "אחד מול אחד" ?
מה זה "קומבו"?
האם אפשר לשנות את הרמה של השיר בזמן המשחק?
איך כותבים צעדים לשירים:
אני לא מצליח להריץ את המשחק, קיבלתי הודעת שגיאה
באם מתקבלת הודעת שגיאה בזמן התקנה על מערכת הפעלה windows vista/windows 7 -
המשטח לא מגיב בזמן המשחק - מערכת הפעלה WINDOWS XP
המשטח לא מגיב בזמן המשחק - מערכת הפעלה /windows 7/8/10

מכשיר הפליסטיישן שלי לא מזהה את הדיסק הכתום שצורף למשטח
אבד לי דיסק ההתקנה או המחשב לא קורא את הדיסק , מה עושים?
יש לי משטח ריקוד של חברה אחרת והוא לא עובד, מה עושים?
הבעיה עדיין לא נפתרה - מהם פרטי ההתקשרות עם מוקד התמיכה?

תשובות:


למה מופיע לי שחקן נוסף חסר?
הכיתוב "שחקן נוסף חסר" או "Not Present" מופיע כשמזוהה רק שחקן (משטח) אחד.

חיברתי 2 משטחי ריקוד, אך התוכנה לא מאפשרת לי לשחק בסגנון "אחד מול אחד" ?
במסך הראשי לחץ START על משטח אחד, במסך של בחר סגנון משחק לחץ START על המשטח השני. התוכנה תזהה שמחוברים 2 משטחים ותאפשר לך לבחור בסגנון של משחק בזוג.

מה זה "קומבו"?
קומבו הוא מספר הצעדים הטובים (שקיבלו ציון "מדהים" "מושלם" או "מצוין") שביצעת ברצף, אם תפספס יתאפס הקומבו והספירה תתחיל מחדש.

האם אפשר לשנות את הרמה של השיר בזמן המשחק?
מספר כפות הרגליים של כל שיר קבוע מראש. לרב השירים נכתבו צעדים ב 3 רמות (קל / בינוני / קשה), אולם לא ניתן לשנות את הרמה הבסיסית של השיר. לדוגמה: אם השיר הוא ברמה של 2 רגליים צהובות, לא ניתן להעלות את הרמה ל 4 רגליים צהובות. ניתן לעבור לרמה גבוהה יותר (רגליים אדומות) או לעבור לשיר אחר.

איך כותבים צעדים לשירים:
באתר האינטנט שלנו http://www.iddr.co.il נמצא מדריך מפורט, המסביר צעד אחר צעד איך כותבים צעדים לשירים (כל שיר שנמצא על המחשב שלכם).

אני לא מצליח להריץ את המשחק, קיבלתי הודעת שגיאה

התקן DirectX (לא רלבנטי ל WINDOWS XP או ויסטה)
הכנס את דיסק ההתקנה של המשחק ולחץ על הלחצן DirectX, ניתן גם להוריד DirectX מאתר האינטרנט של מייקרוסופט http://www.microsoft.com/windows/directx

אם מופיע בהודעת השגיאה הצירוף "VIDEO CARD" - הורד את הדרייבר המעודכן ביותר לכרטיס המסך שלך. כדי לבדוק את סוג הכרטיס לחצו על:
התחל->(הגדרות->) לוח בקרה - > תצוגה-> הגדרות-> מתקדם -> מתאם -> סוג מתאם.
לדוגמה: אם סוג המתאם הוא NVIDIA GeForce 3 , יש לגשת לאתר היצרן http://www.nvidia.com ולהוריד דרייבר חדש לכרטיס מסך מסוג GeForce

באם מתקבלת הודעת שגיאה בזמן התקנה על מערכת הפעלה windows /8/10 vista/windows 7 -
הכנס את דיסק ההתקנה, נווט ל"מחשב שלי", בחר בכונן התקליטורים ולחץ לחצן ימני בעכבר, בחר ב"סייר" או EXPLORE . נווט לקובץ שנקרא
iddr ולידו יש ציור של דיסק צהוב.
לחץ לחצן ימני בעכבר ובתפריט שנפתח בחר ב "
run as administrator" (לידו יש ציור של מגן). התקן מחדש את המשחק.

המשטח לא מגיב בזמן המשחק - מערכת הפעלה WINDOWS XP
1. צא מהמשחק באמצעות לחיצה ארוכה על ESC, וניווט ל"יציאה" בתפריט הראשי (נווט באמצעות החיצים במקלדת).
2. וודא שחיברת את משטח הריקוד לשקע ה USB ורק אח"כ הפעלת את המשחק. נסה להחליף לשקע USB (מומלץ מאחורי המחשב ולא מלפנים) והרץ שוב את המשחק.
אם עדיין לא מגיב -
1. נווט ל"לוח הבקרה" של המחשב בתפריט "התחל", בחר "לוח בקרה" או "הגדרות"->"לוח בקרה"
2. בתוך לוח הבקרה בחר ב"בקרי משחק" או
game controllers (ציור של ג'ויסטיק)
(במידה ואתה לא רואה כזה אייקון לחץ על "עבור לתצוגה קלאסית" או
switch to classic viewאשר מופיעים בצד ימיןשמאל של המסך .)
3. לאחר שבחרת ב"בקרי משחק", תבדוק האם מתחת למילה "בקר" או
controller מופיע תאור של משטח הריקוד, אם החלון ריק, ישנה בעיה בזיהוי המשטח.
4. כבה את המחשב כיבוי מלא ובדוק שנית.
במידה ועדיין לא מופיע כלום מתחת למילה בקר - צור קשר עם התמיכה בטלפון 052-2302300, ציין בפני נציג התמיכה את הבדיקות שביצעת עד עתה.

במידה וכן מופיע תאור של משטח הריקוד מתחת למילה בקר,
1. סמן את השורה שמתחת למילה בקר, ולחץ במסך זה על מאפיינים. ייפתח מסך ובו עיגולים אדומים ממוספרים.
2. לחץ על החיצים שבמשטח הריקוד ובדוק האם בכל לחיצה משתנה הצבע של אחד העיגולים לאדום בהיר. במידה ואין שינוי בלחיצה צור קשר עם התמיכה.
3. במידה וכן משתנים הצבעים של העיגולים, צא ממסך זה והעתק על דף את הכיתוב שמופיע מתחת למילה בקר או
controller,
4. אם הכיתוב שונה מ:
"iddr dance pad" או "ציר 16 לחצנים מוט היגוי 4" או "4 axis 16 buttons joystick" , צור קשר עם התמיכה וציין נתונים אלו.
בכל מקרה, מומלץ לבצע בדיקות אלו על מחשב נוסף במידת האפשר כדי לוודא האם הבעיה היא במשטח הריקוד או בהגדרות המחשב.

המשטח לא מגיב בזמן המשחק - מערכת הפעלה windows vista//8/10 windows 7
במערכת הפעלה vista/windows 7 קיימים עדיין ליקויים בדרייברים של בקרי המשחק המגיעים עם מערכת ההפעלה. אנא פעל בהתאם להוראות:
1. הפעל את משחק הריקוד ובתפריט הראשי נווט ל"אפשרויות" (באמצעות המקלדת)
2. רד עד ל"בדיקת מקשים ומשטחים" (אפשרות אחת לפני הסוף). לחץ ENTER על מנת להכנס למסך הבדיקה.
3. במסך זה אמור להראות שינוי בזמן הדריכה על שטיח הריקוד, אחרי כל לחיצה אמור להופיע טקסט באנגלית על המסך.
4. במידה וראית שינוי שמופיע על המסך בזמן לחיצה על החיצים בשטיח הריקוד, אם כי השטיח לא הגיב בזמן המשחק, צור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון 052-2302300.
ציין שברשותך מערכת הפעלה מסוג ויסטה, ושהמשטח הגיב במסך "בדיקת המשטחים". צוות התמיכה ישלח לך עדכון במייל לאחר אימות הנתונים.
5. במידה ולא נצפה שום שינוי במסך "בדיקת מקשים ומשטחים" בזמן שדרכת על שטיח הריקוד, נסה לצאת מהמשחק, לחבר את השטיח ליציאת USB אחרת ולבדוק שוב.
אם עדיין אין תגובה במסך הבדיקה, צור קשר עם התמיכה בטלפון 052-2302300, ציין בפני נציג התמיכה את הבדיקות שביצעת עד עתה.

מכשיר הפליסטיישן שלי לא מזהה את הדיסק הכתום שצורף למשטח:
גרסת המשחק למחשב שונה מהגרסה לפליסטיישן. כדי לשחק על פליסטיישן יש לרכוש דיסק המתאים במיוחד למכשירי פלייסטיישן. להזמנת הדיסק פנו לטלפון 03-9170776.

הגדרות המשחק השתבשו/ לחצן הפסיק לעבוד
– הכנס את דיסק ההתקנה, לחץ על "שחזר ברירת מחדל" והפעל את המשחק.

אבד לי דיסק ההתקנה או המחשב לא קורא את הדיסק , מה עושים?
במקרה של אובדן הדיסק ניתן לרכוש דיסק חדש בטלפון 03-9170776 או באמצעות האתר.
במקרה של בעיה בקריאת הדיסק אנא צרו קשר עם התמיכה בטלפון 052-2302300

יש לי משטח ריקוד של חברה אחרת והוא לא עובד, מה עושים?
IDDR נותנת שירותי מעבדה לכל סוגי משטח הריקוד גם אם הם של חברות אחרות שכבר אינן קיימות. צרו קשר בטלפון 03-9170776 ונשמח לעזור.

הבעיה עדיין לא נפתרה - מהם פרטי ההתקשרות עם מוקד התמיכה?
1. תמיכה טלפונית בטלפון 052-2302300  (ניתן להשאיר הודעה או פניה בכל שעות היום ובכל ימות השבוע)
2. יצירת קשר באמצעות טופס מיוחד או באמצעות מייל.

 

Powered by בניית אתרים



ריאלטי בייטס - IDDR

רחוב התמר 16, ת"ד 8371 , מושב מגשימים, 56910

טלפון 03-9170776 פקס 03-9369291 תמיכה 052-2302300 info@iddr.co.il